Bytte og retur/EN
Følg disse 4 trinnene:
Trinn 1
For å registrere en retur – logg inn på Mine Sider og velg "Retur". Marker hvilket/hvilke produkt(er) du ønsker å returnere og oppgi årsaken. Hvis du har problemer med returprosessen, kan du sende en e-post til warehouse@urbanpioneers.no med samme informasjon. Norsk, svensk og engelsk er OK språk.
Trinn 2
Legg produktet/produktene du ønsker å returnere i originalemballasjen med alle merkelapper på.
Trinn 3
Bruk den forhåndsbetalte returetiketten og lever pakken til nærmeste Bring/Posten-postkontor. Hvis du har mistet etiketten eller ikke mottatt den, send en e-post til warehouse@urbanpioneers.no, så sender vi deg en ny. Norsk, svensk og engelsk er OK språk.
Trinn 4
Hvis du ønsker å returnere og bytte produkt(er), må du legge inn en ny bestilling. Refusjoner vil bli behandlet gjennom Klarna.
Har du spørsmål?
Kontakt warehouse@urbanpioneers.no