Returinformasjon

Returinformasjon

Bytte og retur/NO

Følg disse fire trinnene:

TRINN 1
For å registrere en retur: Logg inn og trykk på Konto. Gå deretter til Mine bestillinger og finn ordren eller produktet du ønsker å returnere. Trykk på Request Return. Du vil deretter motta en e-post som bekrefter at vi har registrert returen. Refusjon blir ikke utbetalt før returen er behandlet på lageret. Dersom du har problemer med returprosessen, kan du sende en e-post til contact@urbanpioneers.no med ordrenummer og varenummeret du ønsker å returnere.

TRINN 2
Legg produktet eller produktene du ønsker å returnere i originalemballasjen. Det er viktig at alle merkelapper fortsatt er intakte. Dersom merkelapper eller originalemballasjen mangler, vil ikke returen bli godkjent.

TRINN 3
Bruk returetiketten som fulgte med sendingen, og lever pakken til nærmeste Posten-hentested. Dersom du har mistet etiketten eller ikke mottatt den, kan du sende en e-post til contact@urbanpioneers.no, så sender vi deg en ny. Du kan skrive til oss på norsk eller engelsk.

TRINN 4
Dersom du ønsker å returnere og bytte et produkt, må du legge inn en ny bestilling. Vi krediterer deg for produktet du ønsker å bytte. Refusjonen behandles fortløpende basert på betalingsmetoden som ble brukt.

HAR DU SPØRSMÅL?
Kontakt: contact@urbanpioneers.no